Cumartesi, Aralık 02, 2006

Baba geldiiii...

Dün akşam üstü kızımın babası geldi. Babasını bir özlemiş bir özlemiş durup durup boynuna sarıldı. :) Yemeğini babası yedirirse yedi, sabah kahvaltısını da babası yaptırdı.

Havaalanından İnci'ye oyuncak almış ama ne top ne de araba. fotoğrafda görülen hip hopcu kurbağa.. Top yokmuş, arabalar da çok kötüymüş. Kurbağayı İnci beğendi mi derseniz hayır.. Şarkı söyleyen bu kurbağadan hiç hoşlanmadı. Bu tarz sesli oyuncaklardan hiç hoşlanmıyor. Gerçi davul çalıp şarkı söyleyen kız bebeği var onu seviyor ama onun dışındaki hiçbir sesli oyuncağı sevdiğini görmedim. Korkuyor nedense... Çalışmadığı zaman seviyor kurbağasını taklidini yapıyor, çalışınca uzak duruyor :))

Neyseki babası bol bol çikolata da getirmiş, kızının gönlünü öyle aldı ;))

Bu arada İnci nezle, o yüzden de pek keyfi yok. Bir türlü atlatamadı nezleyi, geceleri çok üstünü açtığından mı oldu bilemiyorum...

Not: Oyuncağına alıştı artık kendi çalıştırıp onunla beraber dans ediyor. :))

4 yorum:

Age35 dedi ki...

çok geçmiş olsun..

Nilüfer dedi ki...

Teşekkür ederim, bir geçse sanki daha kötüleşiyor...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Gözünüz aydın babanız gelmiş. Sizde bizim gibi baba yolu gözlüyorsunuz. Gerçi bizimkisi standart, 3-4 gün yok diğer kalan günler burada. Bu baba-çocuk hasretliğinin bittiğinin ilk gecesi çok hoşuma gidiyor. Onlar hasret giderirken bende işime bakıyorum. Hele hasret gidermeleri pazar sabahına denk geliyorsa, bende en az 1 saat fazla uyuyabiliyorum :)
Biliyormusun Tolga da sesli çalışan hiç bir oyuncağını beğenmezdi, daha doğrusu karizmayı sarsıcaz ama korkardı :) Hemen hemen yaklaşık 1-2 sene önce alıştı :)
Geçmiş olsun bu arada, umarım iyileşmişdir İnci. Dediğin gibi bende geceleri üstü açık yattığından üşüttüğünü düşünüyorum Tolganın. Keşke şu soğuk gecelerde hiç söndürmeseler şu kaloriferleri.

Nilüfer dedi ki...

Tolganın annesi, bu ara o kadar babaya bırakıp kaçtım ki sorma :)) İşlerim var dışarda diye kaçıp durdum. Babası banyo yaptırıp uyutmuş bile.
Bizim kombi geceleri de yakıyoruz ama en soguk oda İncininki malesef.. Neyse nezleyi atlattı...
Sevgiler