Salı, Aralık 19, 2006

Kuralcı

Büyüyünce çok kuralcı olacak galiba, biz mi öyle yetiştiriyoruz bilmiyorum. Herhalde bazı şeylerin hep aynı düzende gitmesine alıştı. Düzen bir şekilde değişince hayır olmaz yapıyor...

Masada ben hep onun mama sandalyesinin yanında, babası da karşı sandalyede oturuyor. Geçen gün babası ona kahvaltı yaptırdı ben sonra geldim ve babasının yerine oturdum. Babası da benim yerime oturdu. İnci hemen başladı babasının oturduğu sandalyeyi göstererek anne anne demeye benimkine de baba baba demeye. Babası anlattı ona, evet burası annenin yeri bugünlük ben oturacağım diye razı olmadı. Ben kendi yerime oturmalıymışım... :)


Yine geçen sabah ben babasının terliklerini babası da benim terliklerimi giymiş. Bu arada benim ayaklarım çok büyük değil, babasının ayakları küçük ve ince ;) Neyse İnci Hanımefendi hemen bunu farketti, anne anne babasının ayakları gösterdi sonra benimkine baktı baba baba.. Hemen geldi benim ayağımdaki terlikleri çıkarttı, götürdü babaya giydirdi, benimkileri de getirdi bana giydirdi :))


Yatak ve yastık olayımız da var, babasının yastığı annesinin yastığı babası annesinin yastığına kafasını koyarsa eğer, inci yanımıza gelince, hemen olmaz yapıyor. Gece yatarken de kendi yatağı yastığını biliyor ve dün gece onu yanıma alsam da sonra kendi yatağına kendi gitmek istedi ve koydum, ninnisiini söyleyip yatağıma gittim. O da uyudu. Nenni nenni diyerek de ninni söylemeden göndermiyor... :)

Fotoğrafın hikayesine gelince, geçen akşam yemeği için salata yapmıştım sarımsaklı yoğurtlu, babası da gelemeyeceğini söyledi. İnci de salatayı parmaklamak için saldırıp duruyordu koydum önüne tabağı olduğu gibi.. Tüm parmaklarını içine soka soka, yalana yalana yoğurtlu kısımlarından yedi... :)) Bu pozları kaçırırmıyım hepsini çektim... :))

3 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Rutin en sevdikleri şeylerden biri. Bozmamak lazım. Oh zevke bak daldırmış ellerini ne güzel:)

Banu dedi ki...

Tatlı İnci, çok güzel yiyor. Bence henüz herşeyin bir alternatifi olduğunu anlayacak yaşta değiller. Ateş de böyle. Tatlı kuralcı bidikler.

Nilüfer dedi ki...

Annelog, araplık da yok soyunda ama ellerini daldırıp yemeğe bayılıyor :))

Banu, bu kuralcılığını herşeyde yapmaya başladı, herkese :))