Pazartesi, Aralık 11, 2006

Haftasonu

Kızımın çok kuzeni var ve kimisiyle yaş farkı da oldukça fazla. En büyük kuzeninin kızımdan bir yaş küçük oğlu bile var. :) Haftasonu da en büyük ikinci kuzeninin sözüne gittik. Çok sevdiğimiz Raşit abimiz cumartesi günü sözlendi. Biz de cumartesi günü Bursa'ya kızımın halasına gittik. Arabalı vapura bindik. İnci martıları seyretti, onlara yiyecek verdi.

Babaannesi ile dedesi de Bursa'ya gelmişlerdi onlarla da hasret giderdik. Küçük hanımın keyfi de yerindeydi. Anne baba kelimeleri ağzından düşmese de onlara da gitti. Özellikle dedeye daha çok gidiyor. Abilerine (kuzenleri) de gidiyor. Halasıyla eniştesine pek pas vermedi. Enişte baklavalar nerde deyip çok yaklaşmak istedi ama bitti diye kaçtı. Baklavalar yanaklar oluyor :))

Söz evinde pek çocuk yoktu sadece bizden bir ilkokula giden abla vardı. İyiki vardı, bütün akşam onunla oynadı, beni hiç üzüp zorlamadı.

Dün akşam döndük, yolun ilk kısmında uyudu sonra uyumadı. Gece yatmadan önce banyo yaptırdım sonra da yattı uyudu. Aslında banyo yaptırmak zorunda kaldım desem daha doğru olur... Çoba çoba diye çorba istedi tam yatıracakken, gittim ısıttım yedirmek istedim yemedi ve en sonunda o çorba üstüne döküldü...

2 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Benimde yaşıtım kuzenim olmadı hiç.Kuzen kuzen gezenlerede bayılmışımdır hep zaten.Halamın oğlu,teyzemin kızı şimdi Tolganın arkadaşları oldu düşün yani. Benim kuzenler oğluma yaradı :)Ama yinede kuzen farklı.Ablamın kızı ile Tolga arasında 2 yaş fark var ve süper (maşallah)anlaşıyorlar.
Bu arada bizim memlekete gelmişsin :)

Nilüfer dedi ki...

Aslında kızımın yasına yakın 2 kuzeni daha var ikiz, 2 yas buyukler ondan.. Ama uzaklar...
Bursa'da mıydınız siz? hımmm :))