Çarşamba, Aralık 20, 2006

Ortam dikkati

Televizyon karşısında oynuyor küçük hanım. Hazırlandık bir düğüne gidecektik fotoğrafı öncesinde çektim, düğünde de salona girdiğimizden itibaren masa tepesine çıkıp oynadı :))

Artık her duyduğu kelimeyi yarım yamalak da olsa söylüyor, öyle tatlı ki. Dün akşam kaplumbağa dedi ama öyle komik bir sekilde ki şu anda yazamadım. Bir daha söylerse kesin yazacağım. Ona yeni kitaplar aldım, 4 ciltlik set yine, renkleri ve şekilleri anlatıyordum o da söylüyor... Ama daha bilemiyor. Artık kelimelerini yazamıyorum ama çok ilginç ve komik gelenler olursa not alacağım... :)

Fizik tedavim pazartesi günü bitti. Son gün onu komşuya bıraktım yine. Aslında o saatte uyutup bebefon veriyordum ama bu sefer evde temizlik vardı, uyutmadım. Komşum senin kızına bir alem deyip duruyor. Salonunda iki yapma çiçek varmış, birinin yerini değiştirmiş. Bizimki de çiçeğin eski yerini gösterip çiçeği sormuş. :)) Sema Teyzesi onun yerini değiştirdiğini söylese de İnci onun yerinde olması gerektiğini anlatmış :)) Her zamanki kuralcılığı yani... Tabi komşum onun evindeki bir eşyanın yerinin değiştiğini fark ettiği için İnci'ye çok şaşırmış. Ben de şaşırdım, kaç gündür vermemiştim, o kadar aradan sonra bile bilmesi çok şaşırttı.

Cumartesi günü onu başka komşuya vermek zorunda kalmıştım, onda çok ağlamış. Çok zahmet vermiş. Komşum onu dışarı çıkarmış gezdirmiş falan ama ben gelene kadar camda beklemişler... O gün ters günüydü herhalde, halbuki ben ona giderken hep anlatıyorum doktora gittiğimi belimin ağrıdığını biliyor. Onu öpüyorum, o da beni öpüyor, izniyle ayrılıyorum. Bırakıp da kaçmıyorum yani... O gün bırakmak istemedi, ama mecburen bıraktım. Biraz naz yapıp susar sandım, öyle olmamış.

Komşum sonra bana İnci'yle bayağı sohbet ettiklerini onu güzel yetiştirdiğimi falan söyledi. Açıkcası biraz memnun oldum ama yine de yeterli olduğumu düşünmüyorum. Tüm gün evde sürekli onunla olsam bile bazen hiç kaliteli vakit geçiremiyoruz. Hani en azından günde 1 saat çocukla kaliteli vakit geçirmek gerekiyor ya... Bazen onu yapamadığımı düşünüp üzülüyorum. 2 yaşını doldurduktan sonra onu yarım gün sitedeki kreşe vermeyi düşünüyorum. Ya da başka kreş araştıracağım daha... Gerçi sitedeki kreşe çocuklarını verenler var referanslı yani. Yine de iyice bir araştırayım da. Arkadaş edinir, çocuklarla oynamayı öğrenir böylece.. Bir de hasta olmayı tabiki, hep duyuyorum kreş = hastalık diye... Daha vaktimiz var...

Hiç yorum yok: