Çarşamba, Kasım 15, 2006

Uyku problemi

Geldiğimizden beri uyku düzenimiz değişti, uyutmak çok zor oldu, uyumak istemiyor, hiç uykusu yok... Anlamadım neden böyle oldu...

Ankara'da en geç 10 da beni elimden tutup sürükleyerek götürürdü uyut diye, onun yüzünden Aliye'yi seyredemiyordum :) Şimdi gece 12 - 1 ayakta uyuyamıyor...
Öğlen uykusu geldiğinde en geç 1:30 da masa altında sızar kalırdı, şimdi öğle uykusu 3 ü buluyor.. Ve de zorla götürüyorum yatağına...

Eski düzenimize nasıl döneceğiz bilemiyorum, ama bu durum canımı sıkıyor... Akşam şöyle rahat rahat bir oturamıyorum eşimle. Yada kendime vakit ayıramıyorum, uyanıksa sürekli o ilgi istiyor, bir de alıyor tüm kitaplarını oturuyor yanıma oku diye 15-20 kitapla geziyor... Birini okuyoruz "bitti" diyor at kenara, öteki o bitti at kenara, öteki... Kitapları sevmesi çok güzel biliyorum ben de çok seviyorum aslında, ama bir kere okumak yetse ;))

Şöyle kendi kendine oynasa, uyusa :)) Neyse böyle çocuk bulunmaz ben de idare edicem artık ne yapayım, şimdi bana şirin şirin bakıyor böceğim, biraz yiyeyim onu...

Bu arada gündüz hiç televizyon açmıyorum.. Akşamları babası gelince açılıyor televizyon... O da bebekli bir kaç reklamdan başkasına ilgi göstermiyor, çocuk çıkarsa programlarda ancak o zaman bakıyor, ne güzel değil mi...

4 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Dönem dönem oluyor uyku düzensizliği bizde de, özellikle böyle düzen değişikliklerinde. Mutlaka düzene girecektir tabii de akşamları çok yorucu oluyordur sizin için. Biz de saat dokuz buçuktan sonra dinlenebiliyoruz. Ama mesela bu sabah beş buçukta kalktık:((

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Uyku düzensizliği bizdede hala var. Okulun ilk açıldığı dönem 10 da girerdi yatağa, şu 5 günlük bayram tatilinden sonra düzen kaçtı. Saat 12 de zor sokuyoruz,yeni gün başladı bak hadi yatağa deyince ikna oluyor:)Tabi sabahta kazıyarak kaldırıyoruz yataktan :)

Nilüfer dedi ki...

Evet annelog, gerçekten çok yorucu oluyor... O kadar erken kalkması da zor :)

B. gözün annesi, bu cocuklara enerji yapıcı şeyler vermemek lazım :) Bizlerin pestili çıkıyor onlar cin gibi..

BoriPori dedi ki...

ahh ahh, yarama bastın şimdi! büyük oğlum 22 ay boyunca hergece en az 5 kez kalkardı (genizeti vardı, ameliyat oldu 2,5 yaşında ve düzeldi çok şükür).. ufaklık ise uyku yönünden daha iyice ama son bir haftadır azı dişlerini çıkardığı için geceleri asker ediyor benim.. hiç cumartesi sabahı beşbuçukta kalkılır mı?? kalktı vallahi:(sabır sabır yaa sabır:)