Salı, Kasım 14, 2006

Sirk


Hayatımda hiç sirke gitmemiştim, çocukken TRT'den çok seyretmiştik :)) Kurulduğunu görünce İnci'yi götürmeyi çok istedim. Sonunda geçtiğimiz pazar akşamı gidebildik, önden gören bölümlere oturduk. Güzeldi, İnci'nin hoşuna gitti. Köpekli şovu, halkaları havada döndüren adamı ve en çok da en sonundaki motorsikletli şovu sevdi. Aslında herkes motorsikletli şovu sevdi, gerçekten güzeldi.

Bir ara sıkıldı, ben aslanlardan hoşlanacağını düşünmüştüm ama onun çok ilgisini çekmedi, o ara çubuk kraker ile onu oturtabildim. Etraftaki çoluk çocuk da en az sirk kadar ilgisini çekti, onları da seyredip durdu.

Sirk başlamadan önce yavru aslanla fotoğraf çektiriliyordu, adamlar bu şekilde para kazanıyorlar... Yavru aslanı çok sevdi, onunla fotoğraf çektirdi, sahibi yavru aslanı götürene kadar gözü hep onun üzerindeydi.

Sirk iki saat sürdü, on buçukta bitti, eve gelince acıkmıştı, yemek yedi tekrar. Uyuduğunda saat 12 yi geçiyordu sanırım...

Hiç yorum yok: