Perşembe, Kasım 16, 2006

Çi

Anne, baba, çi
meğer çi inci demekmiş, kendini anlatırken çi demeye başladı ve ben bunu ilk önce anlayamadım.. Kızım ne diyosun ne çi diyordum geçen sabah kahvaltıda, babası söyledi..
Bir de tüm gün berabersin anlayamadın mı çi _ inci demek diye... Kendinden ve kendi eşyalarından bahsedecekken "çi" incinin anlamına da geliyor :)

Gün be gün söylediği kelimeleri çoğaltıyor...
Bade - asagidaki bebek, bebek deyince artık hemen bade diyor... Gürültü yapma aşağıda bebek uyuyor diyorum akşamları.. Hemen Bade diye adını söylüyor.. Ada da var o da uyuyor diyorum, Ada demiyordu ama bugün Ada da dedi...

Geçen gün abla - aba dedi...

Bazı kelimeleri bir kere söylüyor, sonra tekrarlamıyor ama söyleyebildiğini görmüş oluyorum.

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Cıvıldamaya başlamış:))Arkası çabucacık gelir:)

Nilüfer dedi ki...

Evet evet artık duydugu kelimeleri söylemeye calisiyor...