Salı, Ekim 17, 2006

Hoşcakal Ankara

En tatlı havacı teğmenim benim :) Bakarmısınız duruşa, poza... Artık bana poz da veriyor, bir tanesi... Her ne kadar insan bazen rahatını eski alışkanlıklarını özlese de onsuz bir yaşamı düşünemiyorum. Canım yavrum benim, sen benim bir tanemsin...

Biz bu cumartesi Ankara'dan ayrılıp İstanbul'a evimize dönüyoruz. Babamızın askerliği bitmek üzere. Bayramdan sonra gelip 1 hafta 10 gün kadar daha askerlik yapacak ama biz evimizde kalacağız.

Kurban bayramında gelmiştik Ankara'ya, Ramazan bayramında dönüyoruz. Eşim hep beraber olalım diye burada eşyalı ev kiralamıştı. Ben arada biraz mızmızlık yapsam da çok şükür bu devreyi beraber geçirdik. Ne o bizsiz, ne de biz onsuz kaldık.

4 yıl kadar önce bir proje için yine gelip Ankara'da 1 sene yaşamıştık karı koca. Bu sefer 3 kişilik bir aile olarak askerlik yapmaya geldik. Eğer bir 3 yıl sonra tekrar kaderimize Ankara çıkarsa, inşallah daha kalabalık olarak geliriz ;)

Hoşcakal Ankara, hoşcakalın Ankara'daki tüm sevdiklerimiz...

15 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hakikaten çok şirin çıkmış cimcime:)
Taşınma konusunda Allah kolaylık versin. Ama olsun sonuçta kendi evine dönüyormuşsun. Umarım internetten fazla uzak kalmazsın.

YAGMUR dedi ki...

Gozun aydin.
Poz bir harika, o durus...
Bende hep kalabalik bir aile istemistim, hep 3 cocugum olsun diyordum ama artik Yagmur'dan baska bir cocuk istemiyorum, bu dusuncem belki ileride degisir mi bilmiyorum ama suan Yagmur'um fazlasi ile yetiyor,icimde bir bebek ozlemi olursa heralde o zaman belki.

Asortik Krep dedi ki...

Ankaranın en güzel yanı İstanbula dönüşüymüş :))

Nilüfer dedi ki...

Böğürtlen gözün annesi, teşekkür ederim. Çok işim yok, çünkü yazlığa gider gibi geldik buraya, o şekilde döneceğiz. Bir arabaya sığmıştık ;) ADSL'i geri naklettirince yine yazarım, netten uzak kalamayız ki biz, işlerimiz var. Sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Yağmur,
Ben döndükten bir müddet sonra ikinci çocuk istiyorum, kararlıyım.. Allah nasip ederse... ;) Kardeşsiz bir çocuk istemiyorum. Benim iki kardeşim var, o mahrum olmasın :)

Nilüfer dedi ki...

Haklısın asortik krep, hoşgeldin blogumuza...

Ben de Ankara'nın en güzel yeri neresi diyenlere dönüş yolu diyorum :))

Banu dedi ki...

Günaydın Nilüfer, İnci gerçekten süper bir poz vermiş. Askerliği birarada geçirmeniz çok iyi olmuş. Çocuktan sonra ayrılık çok daha zor. Düşünsene bunca zaman babasından uzak kalacaktı. Çok iyi etmişsiniz. Ama Ankara konusunda aynı fikirde değilim. Ben 12 senemi Ankara'da geçirdim. Ağlayarak ayrıldım. Hala da çok severim. Ama herkes için önemli olan çevresi ve arkadaşları herhalde.

Nilüfer dedi ki...

Evet Banu arkadaşlarımı, dostlarımı çok özledim.
Bir de ben doğduğumdan evlenene kadar denize bakan bir evde yaşadım. Denizi olmayan bir şehir bana çok zor geliyor...Bunu anlatması zor gerçekten..

Nilüfer dedi ki...

Bir de emanet evde emanet eşyalrla yaşamak biraz gerdi beni, onu da sıkıntı yaptım... Daha önce komple evimizi taşımıştık, daha rahat ve huzurluydum...

Annelog Atölye dedi ki...

Çok güzel haber! Gözünüz aydın diyeyim.

uykucu dedi ki...

ben bir ankaralı olarak gittiğinize üzülüyorum !ne bileyim burayı çok seviyorum ya isteyerek gidene bile üzülüyorum ,dediğin gibi belki 3 yıl sonra daha kalabalık gelirsiniz, biz burdayız bekleriz ...

pinomino dedi ki...

canımcım..hoşçakalınn..biz de 3-4 ay sonra yapacağız askerliğimizi 4 kişi olarak..bir de bakmışsın biz istanbul'a gelmişiz:)))1 yıllığına:)
çok öptüm yolunuz açık olsun..
ragip için teşekkürler:)
deniz ve ardanın bloguna ekleyeceğm onu..çünkü benim blog bir garip..müzik yayınımı bile kestim..kaldırmıyor çöküp duruyor..
çok öpüyorum canımm..
iyi yolculuklar:)

Nilüfer dedi ki...

Teşekkür ederim annelog... :)

Figen, insan aslında dostlarını ortamını, sevdiklerini özlüyor. Herkes burada olsa ben de bu kadar sıkılmazdım. Kısmet, bakalım :)

Bekleriz pinocuğum, inşallah düzgün bir yer çıkar da sıkıntı çekmezsiniz.. Biz de sizleri öpüyoruz..

Sevgiler...

bujene dedi ki...

bu günleri ben de görebilecek miyim acaba :)

yaklaşık 1,5 ay önce biz de istanbul'dan taşınıp malatya'ya yerleştik. eşimin askerliği için :) ev tuttuk, eşya aldık burada eşyalı ev bulmak o kadar zor ki, boş evi bile zor bulduk :) yani birsürü telaş oldu ama atlattık, yerleştik çok şükür. ne güzel ya, sizi görünce nasıl imrendim, inşallah bizim de buradaki günlerimiz çabuk geçer ve istanbul'a döneceğimiz gün gelir.

şimdiden hayırlı yolculuklar, şirine kızına ve sana çok sevgiler ;)

Nilüfer dedi ki...

Bujene teşekkür ederim, size de hayırlı tezkereler dilerim...
Sevgiler