Cumartesi, Ağustos 26, 2006

Son moda



İnci'nin son moda oyunlarını yazacaktım, sonra moda deyince kafasındaki tokalar aklıma geldi. Bu ara tokalandık, onun karmankarışık saçlarını ancak bu şekilde biraz düzeltebiliyorum. Gerçi eskiden çocukların kafasına bu şekilde toka takanları görünce için için dalga geçerdim çok komik gelirdi. Aynısını kendim yapmak zorunda kaldım.

Gelelim oyunlara daha doğrusu oyuna. İnci'nin uzun zamandır en sevdiği suyla oynamak. Nerde su bulursa hemen bir yerlere döküyor ve onunla oynuyor. İçsin diye verdiğim suluğunu hemen oyuncak kovaların içine boşaltıyor veya yerlere serptiriyor, üzerine serptiriyor. Su bardağı verirsem içtikten sonra kalana elini daldırıp suyu bacaklarına, kollarına sürüyor. Sürünüyor sürünüyor suyu, bitince de bitti deyip heh heh heh diye benden su istiyor. Sanki içecekmiş gibi..

İnci'nin su istemesi de çok komik daha önce hiç yazmamıştım sanırım. Su için herhangi bir hece kullanmıyor ağzını açıp nefesle heh heh heh diye istiyor.

Konuşmak için hiçbir gayret sarfetmiyor.

Nereye gittik, nereye gitti gibi soruların cevabı: gaga
Bir şey istediğinde bana seslenmesi: bada veya son dönemde bazen aba..
Bu ne diye sorduğumuz yiyecekler falan: gupila
Babasının eşyaları: baba
Bezi ve ıslak mendili: çişşşş Posted by Picasa

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Ah bu sıcakta ne iyi yapıyor suyla oynamakla:)Gupila çok hoş:))

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Annelog,
nerde su bulsa döküyor sagına soluna ve etrafa, ve bunları benim kucagımda da yapıyor :) Olan bana oluyor tabii...
Kendi dilinde konusmaya baslayınca bizi çok güldürüyor gercekten...