Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Elektrik Süpürgesi ve İnci




Bugün erkenden kalktık her zamanki gibi :) Kahvaltıdan sonra kızımla ev işlerine koyulduk. Ben ortalığı toparladıktan sonra hadi kızım şimdi de evi süpürelim dedim ve derdemez İnci odasına gitti, yatağına yattı ve çok korktuğu hiç sevemediği süpürme faslının bitmesini bekledi. Başka yere takmak için elektrik süpürgesinin fişini çıkartınca geldi bitti mi diye, daha bitmedi kızım dedim, geri gitti. Bittiği zaman da süpürgeyi toplayıp yerine götürdüm, o da beni bekliyordu. Bitti kızım dedim, o da bitti diye beni tekrarlayarak rahatladı :)

Eğer süpürgeyi öğle vakti çalıştırırsam gidip yerine yatıyor ve beklerken uyuyor ama uykusu olmadığı bir zamana denk gelirse bu sabahki gibi bitene kadar yatağında yatarak beni bekliyor... Bir iki kere beni çok zorladığında uyutmak için de kullanmadım değil hani :) Biliyorum çok bencilce ama fırsatı bulmuşken değerlendirdim...

 Posted by Picasa

3 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Korkulmayacak gibi değil ki, bir sürü gürültü çıkaran hortumlu bir yaratık:)

Nilüfer dedi ki...

:))

Unknown dedi ki...

Evdeki elektrik süpürgesi iyice eskidi ve tozları yakalamak yerine kendisi toz bırakıyor. Bunun tamiri mümkünmü? içini temizlesek bile yine aynı çok ses yapıyor ayrıca. Yoksa yeni bir elektrikli süpürge mi almam gerekiyor?