Perşembe, Ağustos 17, 2006

Kaza :(

Bugün kendimi çok kötü hissediyorum, bütün gücüm çekilmiş gibi... İnci ilk büyük kazasını geçirdi... Allah daha kötüsünden korusun...

Dün akşam saat dokuz civarı hep beraber balkonda oturuyorduk, İnci'de ayakta sütünü içiyordu. Birden takıldı geriye doğru dengesini kaybetti ve sırt üstü düştü. Kafasını da balkonda yerde sivri beton köşeye çarptı. Eşim uyukladığı için düşüşünü görmedi hemen aldım içeri girdim, gel sende çok kötü vurdu dedim, o anda da ışığı açıp ensesinden akan kanları gördüm, ensesi kanıyor dememle eşim de panik oldu. Bu arada canım yavrum da korkmuş ve canı acımış şekilde ağlıyordu. Kanamayı durduralım derken, kanın enseden değil daha yukarıdan geldiğini tam kafasının arkasından geldiğini gördük... Bu arada tişortu ve atletinin arkası bayağı kanlanmıştı.

Evde olup olmadığını bile düşünemediğim için karşı komşumdan Batticon aldım. Gazlı bez de verdi ve hemen kanayan yere bastırdık. Tampon yapıp kanı durudurmaya çalıştık. Bir yandan da hazırlanıp çıktık. Onu acile götürdük. Parka gidiyoruz diye sessiz sakin geldi...

Doktor baktı dikişlik değil, iki delik şeklinde yara var dedi. Bizimki bu arada yaygara koparıyordu... Ama ne şiddette vurduğunu bilemeyiz, 24 saat gözlem altında tutun dedi. Aşırı uyku durumu ve bulantı kusma durumunda getirin dedi. Gece 2 saatte bir kontrol edin dedi...

10 gibi derin bir uykuya daldı canım yavrum. Sık sık kontrol ettim,dürtükledim ve bu geceki uykusu derin olunca da iyice panikledim. Aslında tepki veriyordu ama çoğu gece vızıldayıp burnumdan getiren İnci bu gece inadına çok sakin uyudu. sabah 6 dan sonra yatamadım artık, geldim İnternet başına beyin travması belirtileri araştırırken 7 de kendiliğinden her zamanki gibi uyandı da içim biraz olsun rahat etti...

Tekrar doktora götürmeyi düşünürken cerrah olan eşimin kuzenini aramak aklıma geldi. Aradım sordum eğer uyku hali yoksa, neşesi yerindeyse, kusma da yoksa götürmene gerek yok dedi. Çok şükür hiçbiri yok. Sabahtan öğlen saat 1,5 a kadar uyumadı sonra sızdı. Az önce babasının telefon sesine kalkıp geldi, geri götürdüm tekrar uyudu. Normal uykusu bu zaten.

Ama ne kadar kötü hissettiğimi cümlelerle anlatamam, anne olanlar anlıyordur, bugün böyle kolum kanadım kırık...

Allah evlatlarımızı kazalardan belalardan korusun...

12 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Geçmiş olsun! Ucuz atlatılmış çok şükür. Şimdi nasıl, iyidir umarım.

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun, okurken nasi icim sizladi anlatamam, insanin kendi kafasi bi yere carpmistan bin beter oluyor, acisi belki bizim dusundugumuzden az olsada, acayip panik oluyoruz, en azindan ben oyleyim, iki kere bi kat merdivenden dusme talihsizligi yasadik bizde, aman Allahim ne kadar panik olmustum, ama inaniyorum onlarin yaninda her daim melekler oldugu icin boyle kaalari ucuz atlatiyorlar, Allah bi daha boyle kotu tecrubeler gostermesin, tekrar cok gecmis olsun...

Ozde dedi ki...

Gecmisler olsun, ne korkmustur yavrucak kimbilir. Umarim bir daha hic boyle seyler olmaz.

Nilüfer dedi ki...

Annelog teşekkür ederim, iyi gayet iyi hiçbir kötü belirti göstermedi ben de onu gezmeğe çıkardım şimdi geldik babasıyla oynuyor...Çok şükür...

Arzucum teşekkür ederim, nasıl korktum anlatamam başından kanlar akınca, herkes benzer şeyler yaşıyor sanırım. Haklısın melekler bebekleri korur derler...

Teşekkür ederim Özde. Ben de öyle umarım, ama inan gözünün önünde anında oluveriyor...

Adsız dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun Nilüfer'cim okurken tüylerim diken diken oldu Allah korumuş ne kadar dikkat edersen et kaza işte engel olamıyorsun yavrum benim çok korkmuştur oda kıyamam

tatli-tuzlu dedi ki...

Minik Inciye gecmis olsun.Yavrularimiza birsey olmasin diye okadar önlemler aliyoruz, yinede olacak varsa oluyor.Allah kazadan beladan korusun hepimizinde yavrusunu. Tekrar gecmis olsun.
Behiye

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Bu yaştaki çocuklar düşe kalka büyürler derler ya :) Sıkma canını inşallah birdaha böyle bir şey yaşamaz.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Nilüfercim,
Canım çok geçmişler olsun,Allah daah kötü şeylerden korusun minnoşumu.İnan çok üzüldüm içime bişeyler oldu.Neyseki ucuz atlatmışınız canım.İnşallah durumu daha iyicedir.Ne kadar korusan gözün üzerinde de olsa oluyor bu tür gözrünmez kazalar canım.Tekrar geçmiş olsun dileklerimi gönderip minnoşu minicik öpüyorum.Allah korusun tekrarlarından ve de geçmiş olsun..

Sevgilerimle,

Nilüfer dedi ki...

Dilek, Behiye, Nazife, Gül geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Evet şu anda iyi çok şükür. Dualarınıza katılıyorum, Allah yavrularımızı kazalardan belalardan korusun, düşe kalka büyüyorlar engel yok buna da, kalıcı hasar olmasın...

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun, seni cok iyi anliyorum benimde iki kizim var.biraz büyüdüler ama sen bana sor....nasil??anne olmak zor coook.Allah büyük kazalardan esirgesin..
sevgiler
selin calik

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Selin, teşekkür ederim, evet çocuk büyütmek çok zormuş, gerçi büyüyünce hepsi unutuluyor herhalde :)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

kızım bu yorum gönderme işini beceremiyorum galiba ben...şimdi okuyunca haberim oldu.vallahi yine de merak ettim uzun zaman geçmiş olmasına karşın.iyisiniz di mi hepiniz?geçmiş olsun...