Cuma, Haziran 09, 2006

İnci'nin ateşi var...

Şimdi doktordan geldik, İnci uyudu. Ben de bilgisayar başına... Unutmadan yazayım diye...

Birkaç gündür yavrumun ateşi var. Ateşini de ölçtürmüyor, çok ağlıyor da, ölçebildiğim kadarıyla 38'e çıktı. Daha fazla çıkmasına fırsat vermeden de ateş düşürücü kullandım. Gece fitil, gündüz ise şurup verdim. Baktım ki ateş düşüyor ama tekrar çıkıyor, bugünde doktora götürdüm. Bize en yakın burada özel bir üniversite hastanesi var, oraya götürdüm. Yaşasın bu sefer başka doktor baktı ;) Doktor amcayı sevdim, güzel ilgilendi. Sorduğum herşeye detaylı yanıtlar verdi.
Viral enfeksiyonmuş şimdilik sadece ateş düşürücü verdi. Eğer ilaç ateşi düşürmezse ve iki gün daha ateş devam ederse pazartesi tekrar gideceğiz. Boğazı kızarık, burnu hafif sümüklü ve gözlerinde kızarıklık varmış vs.. viral enfeksiyon bakteryel enfeksiyona dönüşürse antibiyotik kullanmak gerekirmiş... Öyle hemen antibiyotiği dayamadı yani çocuğa...

Fırsattan istifade beslenmesini de sordum. Geçen ay anne sütünden kestiğimden beri süt içiremiyorum. İstanbul'daki kendi doktora illa içmeli demişti, günde yarım litre... Bu doktor içimi rahatlattı, içse faydalı ama içmiyorsa fakat yumurta, peynir, ayran, yoğurt yiyiyorsa endişelenmemi söyledi... Bir şekilde telafi etmek gerekiyor yani..

İnşaallah ateşi geçer iyileşir de daha fazla ilaç kullanmadan atlarız bunu...

2 yorum:

nisan dedi ki...

Geçmiş olsun, kıyamaam...Benim de iki küçüğüm var, doktor yarım litre sütü çok söylemiş doktorunuz, çocuk sütü çok içerse şişkinlik yapar ve yemeklerini yiyemez bu da kansızlığa neden olur diyor doktorlar.

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Nisan teşekkür ederim. Öylemiymiş, eh bizim ki hiç içmiyor :)) Anası babası da içmiyo ya neyse ;)