Pazar, Haziran 04, 2006

Gölbaşı Gezintisi

Cumartesi günü Seher halaya davetliydik, öğleden sonra İnci uyanıp yemeğini yedikten sonra gittik, çok sıcak bir gündü, klima bile arabayı soğutmaya yetmiyordu, zaten İnci hasta olmasın diye fazla da açmıyoruz.

Halada oturduk, yedik içtik akşam serinliğinde hep beraber bir yerlere gitmeyi teklif etmiştim kabul edildi ve Mogan Gölü'nün kenarına yani Gölbaşına gitmeye karar verildi. Biz 4 yıl önce ilk kez Ankara'da yaşarken gitmiştik ama hiç bir şey yoktu bir iki lokantadan başka, göl de donmuştu ben hiç beğenmemiştim. Bu sefer değişti dediler, gerçekten de değişmiş çok güzel olmuş. Çay bahçeleri, oyun alanları, piknik alanları gayet güzel yapılmıştı.

Özellikle çocuklar için yapılan oyun parklarına bayıldım, çimin üzerinde kaydıraklar salıncaklar, hepsi de güzel şekilli çeşitli hayvanlardan oluşuyordu. Ayrıca oyun alanı bir köşeye sıkışmış değil her tarafta vardı. Oturduğunuz bankın hemen yanında bir kaydırak, bir salıncak, hemen yanınızda oynayabiliyorlar, çocuğu al oyun alanına götür başında bekle tarzında değildi yani. Her tarafın çim olması düşseler bile çime düşecek olmaları da çok iyiydi. Genelde çocuk parklarında oyun alanlarını kum yapıyorlar, ben de onu sevmiyorum. Çocuklar kumla da oynuyorlar ama her tarafın da kum olması güzel olmuyor.

Oradan bir kaç kare fotoğraf...





Hiç yorum yok: