Pazartesi, Haziran 19, 2006

Gezdik gezdik...


Geçen hafta kızımla bol bol gezdik. Perşembe günü onu Dikmen Vadisine götürdüm. Yürüyerek gidebiliyorum. Çok güzel bir yer fotoğraflarını ekleyeceğim. Önce çocuk parkında biraz sallandık sonra havuz kenarında mis kokulu hanımellerinin arasında oturduk. Dönüşte arabasında uyudu küçük hanım.



Cumartesi günü de babası benim ısrarlarımla bizi pazara götürdü. Ankara'ya geldiğimizden beri ilk kez pazardan pazarlığımızı yaptık. Yakında pazar olmadığı için (varsa da ben bilmiyorum)marketin kısıtlı sebze reyonundan idare ediyordum. Ben çeşit çeşit sebze meyve görebilmenin mutluluğunu yaşarken, İnci sakin sakin babasının kucağında gezdi. Sonra eve dönmeden önce yine Dikmen Vadisine gittik. Gezdik, oturduk hava aldık döndük.

Pazar günü, babalar günü şerefine kızım sabahın köründe ağlayarak kalktı ve öğlene kadar ağladı, mızmızlandı. Babasını uyutmadı. Ben zaten yedigün yirmidört saat nöbetteyim, farketmiyor da, babasına güzel bir babalar günü hediyesi oldu :)))

Pazar günü pikniğe gitmeye niyetlenmiştik. Ben piknik için biber dolması, ekmekçikler ve kahvaltılık hazırladım ve ancak akşama doğru gidebildik. Etsiz, mangalsız bir piknikti bu benim sevdiğim türden. :)

Yine Gölbaşı'na belediyenin Mogan tesislerine gittik. Çay bahçelerinin olduğu tarafda çimlerin üzerine örtümüzü serdik, göle karşı oturduk. Piknikciğimizi yaptık. İnci çok eğlendi, en çok da kaydıraktan kaymak onu mutlu etti. Babası mangalsız bir piknikten tatmin olmayıp başka bir akşam hafta içi mesela (haftasonu çok kalabalık) mangallı bir piknik planları yaparak eve döndü :))

Hiç yorum yok: