Çarşamba, Nisan 05, 2006

Bugünkü yemek savaşı

Bugün kendimi çok kötü hissediyorum. İnci hiçbirşey yemiyor ağzına kaşık almıyor. Sabah kahvaltı ettirmek isterken gene büyük itirazlarla karşılaştım daha mama sandalyesine otururken yaygara koparmaya başladı. Ben de çok sinirlendim ve zorla yedirmek istedim. Ona bayağı bir haşin davrandım. İki inatçı keçi karşılaştık ve o kazandı ama üstü başı da mama oldu. Sonuçta banyoya gitti ve uyudu.

Zorladığım için çok üzgünüm, yapmamam gerekiyordu biliyorum ama dayanamadım. Aç yaşıyor ve bütün gün bana yapışıp emiyor. Tahammül sınırlarımı zorluyor.

Gönlünü almak için uyandığında çok tatlı davrandım inşaallah unutur zorladığımı... Öğle yemeği olarak nohut ve pilav yedirmeye çalıştım tatlı tatlı ama bir kaç nohuttan sonra onu da yemedi. :(

Bakalım bu açlık grevi daha ne kadar sürecek ya da ben daha ne kadar dayanabileceğim...

Hiç yorum yok: