Perşembe, Nisan 06, 2006

Balkon ve Park Sefası

Bahar geldi hoşgeldi... Bugün hava çok güzel, biz de kızımla öğlene kadar güneş alan balkonumuzu yıkadık, örtü serdik minderlerimizi koyduk oturduk, oyun oynadık.

Öğleden sonra sorup soruşturarak bulduğumuz parka gittik. İlk kez bir çocuk parkına çocuk götürüyorum ve kızım da ilk kez bir parka gidiyor. O yüzden bugün önemli bir gün. :)
İlk önce salıncakta salladım o kadar mutlu oldu ki çığlıklar atıyordu. Sonra da gezindik. Oyun alanında gezindi, bulduğu bir topla oynadı. Ben bankta oturup onu rahat bırakmayı sadece izlemeyi tercih ettim. Etraftaki çocuklara bakıyordu ama onunla oynayacak bir çocuk yoktu herkes kendi halindeydi.

Aslında bir çocuk parkta nasıl eğlendirilir pek bilemedim, kaydıraklara hiç yanaşmadım. Eh zamanla tecrübe kazanacağız... :)

Hiç yorum yok: