Perşembe, Eylül 20, 2007

Son durumlar...

Okulla ilgili bir sorunumuz kalmadı. Gayet memnun gidip geliyor. Hiç gitmeyeyim falan demiyor. Sadece geçen gün doktor muayenesi varmış, doktor geldi, ben hasta değilim deyip durdu. Muayene olmamış. Okulda yaptıklarını anlatıp durur diye düşünüyordum ama herşeyi anlatan İnci hiçbir şey anlatmıyor. Ağzından kerpetenle laf alıyoruz okul konusunda... Laf arasında bir kaç parça şey söylerse söylüyor... Orada çok uyumluymuş, hiçbir şeye itiraz etmiyor, tüm etkinliklere katılıyormuş. Yemeklerinin de hepsini yiyormuş.

Eve gelince İnci ikinci kişiliğini sergiliyor bize. Yemiycem, giymiycem, mem de mem... Zorlamıyorum hiçbir şeye ama kök söktürüyor yani...

Bağırıp çağırmadan çocuk terbiyesi kitabını çok beğendim ondaki yöntemleri uygulamaya çalışıyorum, çok işe yarıyor. Birebir aynısı olmasa da taktik alıyorum.

İnci yatağından inemiyordu, çünkü bariyeri tam inmiyor, yarım duruyor. Çıkabiliyordu ama inmeyi göstermeme rağmen yapamıyordu. Son iki haftadır inebiliyor. Haftasonu sabah uyanınca inmiş yanıma geldi. Aramıza girdi kedicik, babası uyuyordu farkında değil ama ben önce biraz uyuyor numarası yaptım, baktım sessiz duruyor, sonra uyanıyormuş gibi yaptım. Sarıldık beraber, bir müddet yattık. Sonra o benim iyice uyandığımı anlayıp çenesini açınca hadi kalkalım dedik kalktık. Babamızı uyandırmayalım. Ona sarılıp yatmak çok güzel :) Geceleri de sarılıp yatıyoruz bir müddet sonra ya o hemen uyuyor yatağına koyuyoruz ya da uyuyamıyor yatağına geçiyor. Bayan inadın en masum ve sakin olduğu zamanlar uyuduğu zamanlar :) diyecektim ama geçen gece uykusunda uyumuycam diye söyleniyordu, ve daha başka şeylere... :))

5 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Okul konusunda Tolgada İnci gibiydi anaokulunda. Orda çok sakin,uyumlu,ne yemek varsa onu yiyen Tolga eve gelince tam bir zıt kişiliğe bürünürdü. İlk okul toplantısına gittiğimde annelerin konuşmalarını dinleyince bu sorunun tek Tolgada olmadığını gördüm ve rahatladım. Hatta öğretmenleri, zaten çocuklarınız evdeki gibi burdada davransalar inanın burada en az 10-12 çocuğu mümkün değil bir arada bakamayız, lütfen bu konu kafanızda soru işareti yapmasın onlar normal olanı yapıyor,burasının okul olduğunun bilincindeler ve öğretmenlerine karşı kurallara uyuyorlar. Eeee evdede bize naz yapıyorlar işte :)
Öpüyorum talebe İnci Hanımı :)

Adsız dedi ki...

:) Bir de okulda cocuklardan gordugu bazi kötü huylari da sergilemeye calisiyor küçük hanım.

Tolga abisi yakin olsa inan bayilirdi ona..
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Slm Nilufer, bizde de bir keçi var :o) Belki ders alır diye "inatçı keçi " masalını anlatıyorum ama sadece dinliyor :o))

Unknown dedi ki...

Uzun zamandır yoksun.Doğum nasıldı? İyi misin? Bu arada İnci ve benim D.günümüz kutlu , yeni yaşımız mutlu olsun ..

Adsız dedi ki...

yamıyosunuz uzun zaman oldu incicik neler yapıyor?