Cumartesi, Eylül 30, 2006

Tuvalet Eğitimi

Tuvalet eğitimine başladığımı söyleyemem, bunun için hiç acele etmiyorum ama hazırlığını yaptım sayılır. Yazın bir tane klozet adaptörü aldım ve ne olduğunu İnci'ye öğrettim. Bir iki kere denedim altı açıkken üzerine oturmaktan korktu ben de zorlamadım. Ama bazen kendi oturup bazen de bebeğini yerde iken üzerine oturtup çişşş diyor. Sonra kaldırıyor. Onu banyodan hiç dışarı çıkarmıyoruz hep klozetin yanında duruyor.

Geçen akşam bizi öyle şaşırttı ki, banyonun oradaydım çişş dedi umursamadım, ısrar etti adaptörü klozetin üzerine koydu, ben de yardım ettim. Üzerine oturmak istedi, şaşırdım, yine korkmasın diye altını açmadan olduğu gibi oturttum. Önce beni tuttu falan sonra bıraktı. Ooo küçük hanım oturdu kalkmak bilmiyor. Babasına seslendim gel bak fotoğraf makinasını da yanında getir diye.. Fotoğrafını çektik. Hadi biz gidiyoruz gel dememize rağmen kalkmıyor, bıraktık onu orda, ikimiz de ayrılınca çağırdı gittim, kalkacakmısın dedim bitti dedi kalktı. Döndü bir de klozetin içine baktı bir şey var mı diye... Yapmadın ki kızım bir şey hadi gel derken bir de ne farkedeyim bizim ki altına doldurmuş kokuyor.

Altını açsam da oturtsam korkarmıydı bilemiyorum ama İst. kendi evimize dönünce ufaktan tuvalet eğitimine başlasam iyi olacak gibi. Ben üzerine düşmesem de küçük hanım öğrenecek gibi. Günde bir kaç kere çişş kaka falan diyor. Zaten büyük tuvaletini çok zorlanarak yaptığı için onu söylüyor, bir iki kere banyoda çömelip yerde kendi bezine yaptırmıştım. Elimi tutup ıkınıyordu zavallı. Ama dediğim gibi hiç üsteleyip çocuğu korkutmak istemiyorum...

3 yorum:

Nilüfer dedi ki...

Yaaa ne tatlı konusuyor sorma, bir kere anne dedi bir daha demiyor, konuşmak gibi bir niyeti hiç yok... Blogumu kapatmadım adını degistirdim...
Sana telefon ettim ama evde yoktun... Bayramda dönüyoruz canım, görüşmek üzere sevgiler...

ArMeda dedi ki...

Nilüfercim mutfak sohbetleri seninmi bende nerelerde bu bloğuna ne oldu diyordum hayallah Nilüferileye neoldu baştan mı başlıyorsun canım kızına bayıldım çoktatlı maşşallah allah bağışlasın öpüyorum ikinizide canım sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

Arzucum, evet benim o blog.. diğerini silmiş bulundum ama ayrı kalamadım tekrar farklı isimle actım... Sevgiler